-
INTERNÍ KOMUNIKACE
„NELZE NEKOMUNIKOVAT. KAŽDÉ CHOVÁNÍ JE KOMUNIKACE, A PROTO, ŽE NEEXISTUJE NECHOVÁNÍ, NEMŮŽE NEEXISTOVAT KOMUNIKACE“
KDYŽ ONI NIC NEVÍ...
Nefungující interní komunikace je jednou z příčin konfliktů ve firmách a v důsledku vede k nadměrné fluktuaci. Projevuje se demotivací, nerozhodností, pasivitou, frustrací, ztrátou důvěry v úspěch, ztrátou loajality a sníženou výkonností pracovníků. Pomáháme s nastavením komunikačních pravidel, učíme technikám předávání a sdílení informací. Poskytujeme konzultace, vedeme tématické workshopy, trénujeme týmy i jednotlivce.
PROSTŘEDKY
Prostředků interní komunikace je nepřeberné množství, ať už formálních či neformálních. Mají jedno společné, pomáhají dosáhnout vytyčených cílů. Aby komunikační prostředky měly svůj kýžený efekt, je zapotřebí jejich správné nasazení.
PRAVIDLA
Při sdělování informací, mezi odesílatelem a příjemce, je nutné dodržovat pevná pravidla. Plánování komunikace, stejně jako její kódování a dekódování, jsou jedny z nejdůležitějších. Zajišťují porozumění předávaných informací a s pomocí zpětné vazby i jejich pochopení.
NÁSTROJE
Komunikační nástroje zajišťují efektivní práci se zdroji a prostředky tak, aby byli naplněny všechny cíle interní komunikace. Pomáhají předávat relevantní informace včas a pravdivě, zajišťují informování o firemních strategiích a dění ve firmě, zvyšují maximální angažovanost zaměstnanců.
1085
účastníků programů
106
workshopů
37
přednášek
144
konzultací
KOMU JSME POMOHLI...
JSME RÁDI, ŽE NAŠIMI KLIENTY JSOU MIMO JINÝCH TYTO SPOLEČNOSTI